تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 12:04
کد خبر : 123874

نان در گیلان هم گران شد

نان در گیلان هم گران شد
رئیس اتحادیه نانوایان مرکز گیلان، در پاسخ به چرایی افزایش قیمت نان در استان، اظهار کرد: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی مرکز نسبت به متناسب سازی قیمت اقدام می‌کند.

جارستان: مردم گیلان در روزهای اخیر شاهد تغییر قیمت نان در واحد‌های نانوایی بودند. مجید احمدی در گفت وگوی خبری، درباره چرایی افزایش قیمت نان در گیلان، اظهار کرد: علیرغم افزایش هزینه‌های تولید طی دو سال گذشته برای واحد‌های نانوایی و در راستای جبران بخشی از هزینه‌ها، هیچگونه افزایش قیمتی نداشتیم.

 

وی با اشاره به تحمیل هزینه‌های تولید بر نانوایی‌ها، تصریح کرد: استان گیلان همسو با سایر استان‌ها در راستای متناسب‌سازی قیمت نان در قالب کارگروه آرد و نان استان اقدام می‌کند.

 

رئیس اتحادیه نانوایان مرکز استان گیلان، با بیان اینکه قیمت گذاری توسط سامانه نانینو انجام می‌شود، گفت: قیمت‌ها به صورت آنلاین و توسط مرکز بارگذاری می‌شود و برداشت‌ها سیستمی و با کمک دستگاه کارتخوان است.

 

احمدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه آرد و نان استان جهت متناسب‌سازی قیمت، ادامه داد: با اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت نان را برای واحد‌های نانوایی اعمال کردیم.

 

وی ۲۴ دی را آغاز ماه کاری تخصیص آرد دانست و بیان کرد: همزمان با تخصیص آرد ویژه ماه کاری جاری، قیمت‌های جدید نیز بارگذاری شده و استان دخالتی ندارد و بارگذاری قیمت از مرکز انجام می‌شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.